Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій

Салькова Ю. В. (2020) Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій. In: Міжнародна науково-практична конференція: «Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук».

[img]
Preview
Текст
Download (275kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: А.М. Савчук
Дата подачі: 25 Черв 2020 09:32
Оновлення: 25 Черв 2020 09:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31299

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу