Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій

Салькова Ю. В. (2020) Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій. In: Міжнародна науково-практична конференція: «Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук». С. 101–104.

[thumbnail of теза по дипломній 2.pdf]
Preview
Текст
теза по дипломній 2.pdf

Завантажити (275kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: А.М. Савчук
Дата подачі: 25 Черв 2020 09:32
Оновлення: 25 Черв 2020 09:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31299

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу