Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education

Argiropoulos D., Тарнавська Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). С. 33–42. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (744kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 25 Черв 2020 12:13
Оновлення: 25 Черв 2020 13:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31308

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу