Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education

Argiropoulos D., Тарнавська Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 100. С. 33–42. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (744kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 25 Черв 2020 12:13
Оновлення: 25 Черв 2020 13:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31308
ДСТУ 8302:2015: Argiropoulos D., Тарнавська Н. П. Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2020. № 100. С. 33–42.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу