Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів

Рехнер Т. С., Дручик А. С., Власенко Р. П. (2020) Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. С. 160–162.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

Порушення нормального функціонування опорно-рухового апарату у школярів посідають третє місце після захворювань серцево-судинної системи та онкологічних захворювань [2] Тому метою дослідження було вивчення впливу шкільного навантаження на нормальне функціонування органів опорно-рухового апарату. За даними Міністерства охорони здоров’я України кожна 4-та дитина має проблеми з поставою, основною причиною цього є надмірна кількість годин проведена сидячи, а також навантаження на спину у вигляді тяжких шкільних ранців. Наказом МОЗ України від 18.01.2007 №13 затверджено «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» [3], де вага підручників із врахуванням одного дня навчання у школі разом зі шкільним приладдям, без ваги портфеля або ранця, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм: 1-2 класи - 1,5 - 2,0 кг; 3-4 класи - 2,0 - 2,3 кг; 5-6 класи - 2,3 - 3,0 кг; 7-8 класи - 3,0 - 3,5 кг; 9-10 (11) класи - 3,5 - 4,5 кг.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QH Природознавство
Q Наука > QP Фізіологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 08 Лип 2020 12:02
Оновлення: 08 Лип 2020 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31370

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу