Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі

Куликівська, С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. pp. 244-247.

[img]
Preview
PDF
Download (218kB) | Preview

Abstract

Організовуючи процес читання, педагог повинен пам’ятати про такі чинники: жанрову й ідейно-тематичну специфіку художнього твору; психологічні основи самого процесу читання на різних етапах навчання; особливості сприйняття й засвоєння змісту художнього твору учнями початкової школи тощо. Крім того, формування інтересу дитини до свідомого читання не можливе без літературознавчої підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Пропедевтика, класне й позакласне читання, початкова школа
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 26 Nov 2020 11:24
Last Modified: 26 Nov 2020 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31816

Actions (login required)

View Item View Item