Науменко, А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 81-84.
|
pdf
Download (397kB) | Перегляд |
Опис
У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Формування, елементарні, математичні, уявлення, проблемна, ситуація |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 27 Лист 2020 08:03 |
Останні зміни: | 27 Лист 2020 08:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31834 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |