Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій

Науменко А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 81–84.

[img]
Preview
pdf
Download (397kB) | Preview

Анотація

У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Формування, елементарні, математичні, уявлення, проблемна, ситуація
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:03
Оновлення: 27 Лист 2020 08:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31834

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу