Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності

Якса, Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика (6). pp. 87-98.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (356kB) | Preview

Abstract

У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Cтудент Аліна Коваль
Date Deposited: 03 Nov 2009 12:59
Last Modified: 14 Aug 2015 20:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209

Actions (login required)

View Item View Item