Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності

Якса, Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика (6). с. 87-98.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (356kB) | Перегляд

Опис

У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Cтудент Аліна Коваль
Дата внесення: 03 Лист 2009 12:59
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу