Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності

Якса Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. № 6. С. 87–98.

[thumbnail of Jaksa.pdf]
Preview
PDF
Jaksa.pdf

Завантажити (356kB) | Preview

Анотація

У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 399 не знайдено.
Дата подачі: 03 Лист 2009 12:59
Оновлення: 14 Серп 2015 20:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. 2009. № 6. С. 87–98.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу