Якса Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. № 6. С. 87–98.
Preview
Jaksa.pdf
Завантажити (356kB) | Preview
Анотація
У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 399 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Лист 2009 12:59 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. 2009. № 6. С. 87–98. |