Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку

Федорова, М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах., 2. с. 208-211.

[img]
Перегляд
pdf
Download (319kB) | Перегляд

Опис

У статті окреслено сутність поняття «соціально-моральна активність», виділено показники цієї характеристики стосовно дитини шестирічного віку. На основі проведеної діагностики обґрунтовано рівні сформованості соціально-моральної активності дитини і дано їм якісну характеристику.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дитина шестирічного віку, соціально-моральна активність, соціальна поведінка; моральний вибір, здатність до розширення моральної норми.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ірина Гогола
Дата внесення: 27 Січ 2021 07:36
Останні зміни: 27 Січ 2021 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32182

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу