Федорова М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах.. Т. 2. С. 208–211.
Preview
Федорова_2.PDF
Завантажити (319kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено сутність поняття «соціально-моральна активність», виділено показники цієї характеристики стосовно дитини шестирічного віку. На основі проведеної діагностики обґрунтовано рівні сформованості соціально-моральної активності дитини і дано їм якісну характеристику.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дитина шестирічного віку, соціально-моральна активність, соціальна поведінка; моральний вибір, здатність до розширення моральної норми. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ірина Гогола |
Дата подачі: | 27 Січ 2021 07:36 |
Оновлення: | 27 Січ 2021 07:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32182 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах.. 2020. Т. 2. С. 208–211. |