Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами

Щерба Н. С. (2021) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами. Документація. ЖДУ імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (381kB) | Preview

Анотація

У монографії проаналізовано термінологічний апарат, обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами; запропоновано зміст, методи, форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників з дитячим церебральним паралічем. Монографія адресована аспірантам, докторантам, науковцям, викладачам і студентам вищих навчальних педагогічних закладів.

Тип ресурсу: Звіт (Документація)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 19 Лют 2021 20:23
Оновлення: 19 Лют 2021 20:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32316

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу