Щерба Н. С. (2021) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами. Документація. ЖДУ імені Івана Франка.
Preview
monographia2_pochatok_бібл.pdf
Завантажити (381kB) | Preview
Анотація
У монографії проаналізовано термінологічний апарат,
обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання
учнів з особливими освітніми потребами; запропоновано зміст, методи,
форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників
з дитячим церебральним паралічем.
Монографія адресована аспірантам, докторантам, науковцям,
викладачам і студентам вищих навчальних педагогічних закладів.
Тип ресурсу: | Звіт (Документація) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 19 Лют 2021 20:23 |
Оновлення: | 19 Лют 2021 20:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32316 |