Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів

Фонарюк, О. В. (2018) Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу (5 (91)). с. 172-187. ISSN 2077-1827

[img]
Перегляд
Text
Download (350kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: кейс-метод, кейс, ситуаційний аналіз, методика навчання математики, майбутні учителі математики
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Олена Фонарюк
Дата внесення: 25 Бер 2021 07:30
Останні зміни: 25 Бер 2021 07:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32396

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу