Фонарюк, О. В. (2018) Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу (5 (91)). с. 172-187. ISSN 2077-1827
|
Text
Download (350kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кейс-метод, кейс, ситуаційний аналіз, методика навчання математики, майбутні учителі математики |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | Олена Фонарюк |
Дата внесення: | 25 Бер 2021 07:30 |
Останні зміни: | 25 Бер 2021 07:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32396 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |