Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів

Фонарюк О. В. (2018) Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу (5 (91)). С. 172–187. ISSN 2077-1827

[img]
Preview
Текст
Download (350kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: кейс-метод, кейс, ситуаційний аналіз, методика навчання математики, майбутні учителі математики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Олена Василівна Фонарюк
Дата подачі: 25 Бер 2021 07:30
Оновлення: 25 Бер 2021 07:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32396

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу