Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів

Фонарюк О. В. (2018) Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу. № 5 (91). С. 172–187. ISSN 2077-1827.

[thumbnail of 5(91)2018.pdf]
Preview
Текст
5(91)2018.pdf

Завантажити (350kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: кейс-метод, кейс, ситуаційний аналіз, методика навчання математики, майбутні учителі математики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Олена Василівна Фонарюк
Дата подачі: 25 Бер 2021 07:30
Оновлення: 25 Бер 2021 07:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32396
ДСТУ 8302:2015: Фонарюк О. В. Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу. 2018. № 5 (91). С. 172–187.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу