Фонарюк О. В. (2018) Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу. № 5 (91). С. 172–187. ISSN 2077-1827.
Preview
5(91)2018.pdf
Завантажити (350kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кейс-метод, кейс, ситуаційний аналіз, методика навчання математики, майбутні учителі математики |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Олена Василівна Фонарюк |
Дата подачі: | 25 Бер 2021 07:30 |
Оновлення: | 25 Бер 2021 07:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32396 |
ДСТУ 8302:2015: | Фонарюк О. В. Кейс-метод у курсі методики навчання математики майбутніх учителів. Гуманізація навчально-виховного процесу. 2018. № 5 (91). С. 172–187. |