Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі

Семенюк Т. В., Максименко Ю. В. (2021) Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі.

[img]
Preview
Текст
Download (341kB) | Preview

Анотація

Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5].

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 14 Черв 2021 15:20
Оновлення: 14 Черв 2021 15:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32797

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу