Семенюк, Т. В., Максименко, Ю. В.
(2021)
Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі.
Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі.
Опис
Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5].
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |