Семенюк Т. В., Максименко Ю. В. (2021) Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі..
Максименко.pdf
Завантажити (341kB) | Preview
Анотація
Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5].
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 14 Черв 2021 15:20 |
Оновлення: | 14 Черв 2021 15:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32797 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенюк Т. В., Максименко Ю. В. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. 2021.. |