Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи

Рудницька, Н. Ю. (2021) Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (324kB) | Preview

Abstract

Наближеною до інтегрованого навчання є технологія розвитку критичного мислення. Педагоги-практики цю технологію перш за все асоціюють з методами "Мозкового штурму", "Асоціативного куща" та "Кубування". Останнім часом усе актуальнішим стає і метод "Шести капелюхів" Едварда де Боно, який призначений розділити процес мислення на шість різних режимів відповідно до капелюха певного кольору.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 15 Jun 2021 14:52
Last Modified: 15 Jun 2021 14:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32819

Actions (login required)

View Item View Item