Висоцька, Л. М., Гордієнко, О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
PDF
Download (298kB) | Preview |
Abstract
Застосування засобів наочності дає можливість учневі безпосередньо сприймати інформацію про предмет навчання, відчувати, торкатися його, створює безпосередній зв’язок навчання з досвідом та навколишнім світом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 07:22 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 07:22 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32841 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |