Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів

Висоцька, Л. М., Гордієнко, О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (298kB) | Preview

Abstract

Застосування засобів наочності дає можливість учневі безпосередньо сприймати інформацію про предмет навчання, відчувати, торкатися його, створює безпосередній зв’язок навчання з досвідом та навколишнім світом.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 16 Jun 2021 07:22
Last Modified: 16 Jun 2021 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32841

Actions (login required)

View Item View Item