Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі

Хробуст, Ю. А. (2021) Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (226kB) | Перегляд

Опис

інтегроване навчання – важлива та необхідна умова сучасного навчально-виховного процесу. Необхідний та невід’ємний засіб об’єднання окремих частин в одне ціле, завдяки якому формується можливість створити в учнів цілісну картину світу. Інтегровані уроки збагачують та розвивають мовлення, мислення, пам’ять, увагу, кмітливість, спостережливість, ініціативність, самостійність, працьовитість та наполегливість учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 08:35
Останні зміни: 16 Черв 2021 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32858

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу