Хробуст Ю. А. (2021) Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (226kB) | Preview |
Анотація
інтегроване навчання – важлива та необхідна умова сучасного навчально-виховного процесу. Необхідний та невід’ємний засіб об’єднання окремих частин в одне ціле, завдяки якому формується можливість створити в учнів цілісну картину світу. Інтегровані уроки збагачують та розвивають мовлення, мислення, пам’ять, увагу, кмітливість, спостережливість, ініціативність, самостійність, працьовитість та наполегливість учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 08:35 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 08:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32858 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |