Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій

Сударик О. С. (2021) Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
pdf
Download (486kB) | Preview

Анотація

Психологи й педагоги вважають молодший шкільний вік сенситивним для процесу соціалізації та соціального розвитку дитини. Новий соціальний статус "учня", зміна провідного виду діяльності, виникнення нових взаємин із дорослими, однолітками та соціумом у цілому активно сприяють появі нових соціальних потреб і навичок взаємодії в новому соціальному середовищі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 16 Черв 2021 09:39
Оновлення: 16 Черв 2021 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32878

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу