Іваненко, В. О. (2021) Аутсорсинг маркетингового аналізу. In: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».
|
Text
Download (320kB) | Перегляд |
Опис
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 10 Груд 2021 08:53 |
Останні зміни: | 10 Груд 2021 08:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33478 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |