Використання кейс-методу в умовах Нової української школи

Горобченко Н. В., Тараба І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога (1(202)). С. 83–86. ISSN 2221-6316

[img]
Preview
Текст
Download (140kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 21 Квіт 2022 12:56
Оновлення: 21 Квіт 2022 12:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33923

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу