Використання кейс-методу в умовах Нової української школи

Горобченко, Н. В., Тараба, І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога (1(202)). с. 83-86. ISSN 2221-6316

[img]
Перегляд
Text
Download (140kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Борковська
Дата внесення: 21 Квіт 2022 12:56
Останні зміни: 21 Квіт 2022 12:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33923

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу