Горобченко, Н. В., Тараба, І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога (1(202)). с. 83-86. ISSN 2221-6316
|
Text
Download (140kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | лаборант Оксана Борковська |
Дата внесення: | 21 Квіт 2022 12:56 |
Останні зміни: | 21 Квіт 2022 12:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33923 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |