Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів

Кузьменко, О. Ю., Лісова, Ю. О., Новік, К. (2022) Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). с. 270-279.

[img]
Перегляд
pdf
Download (697kB) | Перегляд

Опис

У статті піднімається питання оптимізації дистанційної освіти засобами інформаційно-комунікацій- них технологій (ІКТ), що завоювали прихильність освітян усього світу. Значна увага приділяється розгляду освітнього потенціалу онлайн-дошок як робочого простору з низкою освітніх функцій. Здійснений аналіз 10 най- більш використовуваних онлайн-дошок (Miro, Padlet, Jamboard, AWWapp, Classroomscreen, Twiddla, Ziteboard, NoteBookCast, Drawchat, Conceptboard) та досліджено можливості їх застосування у розвитку ключових мов- леннєвих навичок на уроках англійської мови. З’ясовано, що переваги дошок суттєво перевищують їх недоліки, головним серед яких визнається необхідність придбання платної версії програм.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта, онлайн-дошки, навички діалогічного мовлення, принцип «знизу вверх», мікродіалоги.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Юлія / Ю.О. Лісова
Дата внесення: 18 Трав 2022 12:47
Останні зміни: 18 Трав 2022 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34019

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу