Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів

Кузьменко О. Ю., Лісова Ю. О., Новік К. (2022) Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.. Т. 1, № 49. С. 270–279.

Анотація

У статті піднімається питання оптимізації дистанційної освіти засобами інформаційно-комунікацій-
них технологій (ІКТ), що завоювали прихильність освітян усього світу. Значна увага приділяється розгляду
освітнього потенціалу онлайн-дошок як робочого простору з низкою освітніх функцій. Здійснений аналіз 10 най-
більш використовуваних онлайн-дошок (Miro, Padlet, Jamboard, AWWapp, Classroomscreen, Twiddla, Ziteboard,
NoteBookCast, Drawchat, Conceptboard) та досліджено можливості їх застосування у розвитку ключових мов-
леннєвих навичок на уроках англійської мови. З’ясовано, що переваги дошок суттєво перевищують їх недоліки,
головним серед яких визнається необхідність придбання платної версії програм.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта, онлайн-дошки, навички діалогічного мовлення, принцип «знизу вверх», мікродіалоги.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 18 Трав 2022 12:47
Оновлення: 18 Трав 2022 12:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34019
ДСТУ 8302:2015: Кузьменко О. Ю., Лісова Ю. О., Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.. 2022. Т. 1, № 49. С. 270–279.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу