Климова К. Я., Плечко А. А., Куриленко Д. В., Вознюк О. В., Щерба Н. С., Гордієнко О. А., Шевцова Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інше. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.
|
Текст
Download (3MB) | Preview |
Анотація
У монографії проаналізовано теоретичні засади використання акмеологічного підходу під час полісуб’єктної навчальної взаємодії викладачів української та іноземної мов і здобувачів вищої освіти. Висвітлено ефективні лінгводидактичні методи та прийоми групової та індивідуальної роботи на аудиторних та позааудиторних заняттях. Спираючись на власний лінгвометодичний досвід, автори доводять, що творча самоактуалізація викладача-філолога оптимізує процес формування творчої особистості майбутнього фахівця.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 30 Трав 2022 13:47 |
Оновлення: | 30 Трав 2022 13:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34058 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |