Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності

Климова К. Я., Плечко А. А., Куриленко Д. В., Вознюк О. В., Щерба Н. С., Гордієнко О. А., Шевцова Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інше. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (3MB) | Preview

Анотація

У монографії проаналізовано теоретичні засади використання акмеологічного підходу під час полісуб’єктної навчальної взаємодії викладачів української та іноземної мов і здобувачів вищої освіти. Висвітлено ефективні лінгводидактичні методи та прийоми групової та індивідуальної роботи на аудиторних та позааудиторних заняттях. Спираючись на власний лінгвометодичний досвід, автори доводять, що творча самоактуалізація викладача-філолога оптимізує процес формування творчої особистості майбутнього фахівця.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 30 Трав 2022 13:47
Оновлення: 30 Трав 2022 13:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34058

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу