Климова К. Я. (ed.). (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Вид-во Поліського національного університету, Житомир. ISBN 978-617-7684-76-2
монографія Климова 2022.pdf
Завантажити (3MB) | Preview
Анотація
У монографії проаналізовано теоретичні засади використання акмеологічного підходу під час полісуб’єктної навчальної взаємодії викладачів української та іноземної мов і здобувачів вищої освіти. Висвітлено ефективні лінгводидактичні методи та прийоми групової та індивідуальної роботи на аудиторних та позааудиторних заняттях. Спираючись на власний лінгвометодичний досвід, автори доводять, що творча самоактуалізація викладача-філолога оптимізує процес формування творчої особистості майбутнього фахівця.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 30 Трав 2022 13:47 |
Оновлення: | 22 Лип 2025 22:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34058 |