Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд

Вознюк О. В., Кубіцький С. О., Балановська Т. І., Дорофєєв О. В., Чіп Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,, 3 (44). С. 317–327.

[img]
Preview
Текст
Download (952kB) | Preview

Анотація

Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 12 Лип 2022 13:06
Оновлення: 12 Лип 2022 13:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34327

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу