Вознюк О. В., Кубіцький С. О., Балановська Т. І., Дорофєєв О. В., Чіп Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,, 3 (44). С. 317–327.
|
Текст
Download (952kB) | Preview |
Анотація
Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HB Економічна теорія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 12 Лип 2022 13:06 |
Оновлення: | 12 Лип 2022 13:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34327 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |