Вознюк О. В., Кубіцький С. О., Балановська Т. І., Дорофєєв О. В., Чіп Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,. Т. 3, № 44. С. 317–327.
B-фкдптп-із зауваженнями рецензента_2022.pdf
Завантажити (952kB) | Preview
Анотація
Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HB Економічна теорія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 12 Лип 2022 13:06 |
Оновлення: | 12 Лип 2022 13:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34327 |
ДСТУ 8302:2015: | Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд / Вознюк О. В. та ін. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,. 2022. Т. 3, № 44. С. 317–327. |