Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд

Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О., Балановська, T. І., Дорофєєв, О. В., Чіп, Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,, 3 (44). pp. 317-327.

[img]
Preview
Text
Download (952kB) | Preview

Abstract

Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: професор Олександр Вознюк
Date Deposited: 12 Jul 2022 13:06
Last Modified: 12 Jul 2022 13:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34327

Actions (login required)

View Item View Item