Організація дистанційного навчання хімії у закладі вищої освіти в умовах військового стану

Анічкіна, О. В., Романишина, Л. М., Авдєєва, О. Ю. (2022) Організація дистанційного навчання хімії у закладі вищої освіти в умовах військового стану. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (86). с. 15-20. ISSN 2311-5491

[img]
Перегляд
Text
Download (376kB) | Перегляд

Опис

Метою статті є вивчення необхідності та можливості організації освітнього процесу в умовах військового стану, розгляд особливостей дистанційного вивчення хімії здобувачами вищої освіти в умовах проведення бойових дій, порівняння умов надання освітніх послуг в умовах довготривалого карантину та активної фази військових дій, визначення особливостей реалізації теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти, які дистанційно вивчають хімічні освітні компоненти впродовж тривалого часу. У статті неведені результати аналізу закордонного досвіду, власного досвіду організації дистанційного навчання в умовах військового стану, розглянуто чинники подолання розладів ментального здоров’я шляхом включення в освітній процес, порівняння можливостей синхронного та асинхронного навчання для організації дистанційного вивчення хімії в умовах військового стану. Визначені основні можливості реалізації електронного навчання в умовах довготривалого дистанційного вивчення хімії та основні проблеми, які виникають при цьому. Охарактеризований один із ефективних способів організації дистанційного вивчення хімічних освітніх компонент із використанням безкоштовного сервісу Google Classroom. Наведені результати формування готовності здобувачів вищої освіти до навчання в часі та аналіз причин готовності розпочинати навчання; аналізу часу використання смартфону в умовах активних бойових дій; вивчення доступності та ефективності використання електронних засобів вивчення хімічних освітніх компонент для набуття професійної компетентності. Наведено спосіб організації набуття теоретичних знань і формування експериментальних умінь в умовах дистанційного навчання хімії і порівняльний аналіз засобів візуалізації хімічного експерименту та проміжні результати ефективності формування мотиваційної, знаннєвої та діяльнісної складових професійної компетентності здобувачів вищої освіти, які вивчають хімію.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дистанційне навчання, електронне навчання, готовність навчатися в умовах військового стану, ментальне здоров’я в умовах війни, дистанційне вивчення хімії, використання ІК-технологій у вивченні хімії, електронні засоби вивчення хімії, професійна підготовка здобувачів вищої освіти, синхронне та асинхронне вивчення хімії.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QD Хімія
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач, що депонує: Олена Анічкіна
Дата внесення: 17 Серп 2022 08:52
Останні зміни: 17 Серп 2022 08:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34412

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу