Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики

Грищук, А. М. and Корнійчук, П. П. (2022) Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики. [Teaching Resource]

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Навчально-методичний посібник складається з трьох частин. В першій частині обговорюються загальна проблематика «Навчальна та науково-дослідна практика на кафедрах університету», надаються методичні рекомендації для проведення практики, опису теоретичної частини практики, постановки та розв’язку задачі, оформленню звітної документації. В другій частині приділена особлива увага наглядності описаних методик розв’язку задач теоретичної фізики за допомогою програми символьного числення Mathematica 8-12. Наведено приклади використання основних функцій, які значно полегшують розуміння багатьох абстрактних понять складної комп’ютерної системи. Розв’язки всіх приведених прикладів отримані безпосередньо в системі Mathematica 8-12. В третій частині містяться контрольні завдання та можливі завдання з навчальної практики теоретичної фізики, які може вибрати здобувач для використання в процесі проходження практики.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: Навчальна практика, навчальна та науково-дослідна практика, система комп'ютерного числення.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QC Physics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Богдан Свищ
Date Deposited: 19 Sep 2022 08:32
Last Modified: 19 Sep 2022 08:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34487

Available Versions of this Item

  • Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики. (deposited 19 Sep 2022 08:32) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item