Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами

Дюжева, К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). с. 89-97. ISSN 2415-8496

[img]
Перегляд
Text
Download (116kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: К.В. Дюжева
Дата внесення: 23 Вер 2022 11:40
Останні зміни: 23 Вер 2022 11:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34497

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу