Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами

Дюжева К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). С. 89–97. ISSN 2415-8496

[img]
Preview
Текст
Download (116kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: К.В. Дюжева
Дата подачі: 23 Вер 2022 11:40
Оновлення: 23 Вер 2022 11:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34497

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу