Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії

Якса, Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 76-80.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Preview

Abstract

У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 17 Nov 2009 10:25
Last Modified: 14 Aug 2015 20:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464

Actions (login required)

View Item View Item