Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії

Якса Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 76–80.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Preview

Анотація

У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 10:25
Оновлення: 14 Серп 2015 20:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу