Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики

Ковальчук, О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 165-170. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено категорійний аналіз поняття "становлення" та "професійне становлення" майбутнього вчителя на основі філософського, психологічного та педагогічного підходів за допомогою методу порівняльного аналізу. Виділено основні етапи професійного становлення майбутнього вчителя. Проаналізовано проблеми професійного становлення майбутнього вчителя у сучасній педагогічній теорії та практиці на етапі професійного навчання та у процесі педагогічної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 17 Nov 2009 12:36
Last Modified: 26 Aug 2016 20:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3483

Actions (login required)

View Item View Item