Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія)

Прищепа, В. Є., Макарчук, Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 187-189.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Перегляд

Опис

Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PD Німецькі мови
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 18 Лист 2009 11:25
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу