Прищепа, В. Є., Макарчук, Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 187-189.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Перегляд |
Опис
Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PD Німецькі мови |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 18 Лист 2009 11:25 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |