Щерба, Н. С., Голячук, А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 114-122.
|
Text
Download (578kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/33775/
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата внесення: | 06 Груд 2022 12:43 |
Останні зміни: | 06 Груд 2022 12:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35187 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |