Щерба Н. С., Голячук А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). С. 114–122.
Preview
Щерба Н.С., Голячук А.С. Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови.pdf
Завантажити (578kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 06 Груд 2022 12:43 |
Оновлення: | 06 Груд 2022 12:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35187 |