Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю

Щерба Н. С., Голячук А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). С. 114–122.

[thumbnail of Щерба Н.С., Голячук А.С. Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови.pdf]
Preview
Текст
Щерба Н.С., Голячук А.С. Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови.pdf

Завантажити (578kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 06 Груд 2022 12:43
Оновлення: 06 Груд 2022 12:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35187

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу