Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень

Соболь Є. С. (2022) Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції (м. Житомир, 10 жовтня 2022р.). С. 172–174.

[img]
Preview
Текст
Download (179kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 08 Груд 2022 12:24
Оновлення: 08 Груд 2022 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35327

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу