Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень

Соболь, Є. С. (2022) Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції (м. Житомир, 10 жовтня 2022р.). с. 172-174.

[img]
Перегляд
Text
Download (179kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 08 Груд 2022 12:24
Останні зміни: 08 Груд 2022 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35327

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу