Лінгвопрагматичні характеристики гасла в комерційній інтернет рекламі

Кошелюк, К. С. (2022) Лінгвопрагматичні характеристики гасла в комерційній інтернет рекламі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 130-134.

[img]
Перегляд
Text
Download (548kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PA Класична філологія
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 09 Груд 2022 12:56
Останні зміни: 09 Груд 2022 13:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35356

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу