Партика, Т. В. (2022) Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 212-214.
|
Text
Download (541kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата внесення: | 09 Груд 2022 14:02 |
Останні зміни: | 09 Груд 2022 14:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35371 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |