Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning

Партика Т. В. (2022) Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 212–214.

[img]
Preview
Текст
Download (541kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 09 Груд 2022 14:02
Оновлення: 09 Груд 2022 14:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35371

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу