Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning

Партика, Т. В. (2022) Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 212-214.

[img]
Перегляд
Text
Download (541kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 09 Груд 2022 14:02
Останні зміни: 09 Груд 2022 14:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35371

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу