Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому

Москвіна Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 18–21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються проблеми набуття школярами досвіду моральної поведінки, визначаються напрямки педагогічної корекції досвіду гуманних взаємин дітей в умовах постчорнобильського синдрому.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:37
Оновлення: 14 Серп 2015 14:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу