Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому

Москвіна, Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). с. 18-21. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються проблеми набуття школярами досвіду моральної поведінки, визначаються напрямки педагогічної корекції досвіду гуманних взаємин дітей в умовах постчорнобильського синдрому.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Л.М. Веселовська
Дата внесення: 08 Груд 2008 13:37
Останні зміни: 14 Серп 2015 14:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу