Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому

Москвіна, Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). pp. 18-21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються проблеми набуття школярами досвіду моральної поведінки, визначаються напрямки педагогічної корекції досвіду гуманних взаємин дітей в умовах постчорнобильського синдрому.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Л.М. Веселовська
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:37
Last Modified: 14 Aug 2015 14:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354

Actions (login required)

View Item View Item